رویاهای تنهائی من

رویاهای تنهائی من


تصویر مرتبط


رویاهای تنهائی من


رویای تنهایی - ... میخواهــــــــــــــــم رها شوم از این تنهایی. امــــــــــــــــا... اما آه تو نمیگذارد که رد .... دوباره از شکستن شیشه ی پر اشــــــــ ک بغض من تر شد! مــــــــ ی ...

رویاهای تنهائی منکوزه بزرگترین ارشیو مطالب ناب روز دنیا از وبلاگ های ... من ساکنـِـ ساختمان پلاک 7+7 هستم با رویاهای قدیمی و اهداف ساختگی.



خرید بک لینک


۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّـهُمَّ اِنْ حالَ بَیْنی وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذی جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً

فَاَخْرِجْنی مِنْ قَبْری ، مُؤْتَزِراً کَفَنى ، شاهِراً‌ سَیْفی ، مُجَرِّداً قَناتی، مُلَبِّیاً دَعْوَهَ الدّاعی فِی الْحاضِرِ وَ الْبادی

اَللّـهُمَّ اَرِنیِ الطَّلْعَهَ الرَّشیدَهَ ، وَ الْغُرَّهَ الْحَمیدَهَ

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی